درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 10:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13558صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 16 مهر 1393 - 22:56
نماینده مردم شازند: روابط عمومی ها؛ اولین گام در حوزه تقویت استاندارد
اگر بین تمامی دستگاه هایی که به نوعی در اطلاع رسانی یا کنترل محصول و استاندارد دخالت دارند، ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، می توان از این گونه موارد جلوگیری کرد و در این زمینه این روابط عمومی ها هستند که می توانند نقش سازنده ای داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «قاسم عزیزی» روابط عمومی ها را اولین گام در حوزه ی تقویت استاندارد دانست و تصریح کرد: « زمانی که روابط عمومی می بیند مطبوعات و رسانه ها کالای غیراستاندارد را تبلیغ می کنند، باید ردیابی و پیگیری کند و به مراجع ذی ربط اطلاع دهد. شاید بتوان گفت روابط عمومی اولین گام در حوزه ی تقویت استاندارد است و باید به عنوان چشم سازمان اطلاعات را جمع آوری و به مسئولین انتقال دهد و به مردم اطلاع رسانی کند.»


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان استاندارد با بیان این مطلب گفت: «به اعتقاد من افرادی که تبلیغات کالاهای تولیدکنندگان به خصوص مواد مصرفی را بر عهده دارند، باید قبل از اینکه تیزر تبلیغاتی آن افراد را پخش کنند، نظر سازمان استاندارد را مبنی بر دارا بودن مجوز استاندارد را جویا شوند. اگر بین تمامی دستگاه هایی که به نوعی در اطلاع رسانی یا کنترل محصول و استاندارد دخالت دارند، ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، می توان از این گونه موارد جلوگیری کرد و در این زمینه این روابط عمومی ها هستند که می توانند نقش سازنده ای داشته باشند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد