درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 08:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11722صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 تیر 1393 - 23:20
پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، اول تیرماه 93 منتشر شد.
  

پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امیرعباس تقی‌‌پور، مدیرمسؤول این ماهنامه در سرمقاله خود با عنوان «آموزش، حلقه مفقوده کاربران فضای مجازی» آورده است: «متأسفانه به دلیل سیاست‌های چندگانه حاکم بر فضای مجازی و تأخیر در پذیرش تکنولوژی‌های نوین (عدم پذیرش= تحمیل)، فرآیند آموزش به‌کارگیری و بهره‌برداری صحیح توسط متولیان امر (نهادهای آموزش و پرورش، آموزش عالی و خانواده) فراموش شده یا به کندی انجام می‌شود. از همین‌رو اغلب کاربران در فضای مجازی رها شده و در معرض خطر قرار می‌گیرند. داشتن سواد رسانه‌ای که حاصل آموزش تنفس در دنیای مجازی خواهد بود، سبب گزینش‌گری مناسب کاربران خواهد شد. کاربر گزینش‌گر می‌داند و تشخیص می‌دهد که چگونه به دام سوء‌استفاده‌کنندگان جنسی، اقتصادی و حتی سیاسی قرار نگیرد».

در بخش مقالات این شماره مدیریت ارتباطات، در ابتدا به بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در بروز شایعات مربوط به کرونا پرداخته شده است.

بررسی تعارض زندگی شخصی و حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی از منظر تنوع با ترجمه، بررسی این پرسش که «نقش فناوری‌های ارتباطی وب2.0 چگونه به برگ برنده ارتباطات سازمانی شرکت‌های ایرانی تبدیل می‌شود» نوشته رضا قربانی، «با فیلترینگ (فیس‌بوک) موافقید یا مخالف؟ چرا؟» نوشته جمیله تاجگر، «نرم‌افزارهای ارتباطی در تلفن‌های همراه؛ فرصت‌ها و تهدیدها» نوشته احمدرضا زارعی، «بررسی موانع قانونی در ایجاد تلویزیون خصوصی در ایران از منظر نمایندگان مجلس هشتم» نوشته علی‌اکبر فرهنگی، پرستو قادری و سعید فلاح و «بررسی انواع سبک‌های برندسازی در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما» نوشته محمود محمدیان و زهرا طالبان از مطالب درج شده در این بخش است.

در ادامه، محمد دشتی با حضور در شهرستان مورد، گفت‌وگوهایی با همکلاسی‌های زنده‌یاد پرفسور کاظم معتمدنژاد انجام داده است که خواندنی است.

بررسی تحقیق در روابط‌عمومی در گفت‌وگو با سیدنورالدین رضوی‌زاده با عنوان «پژوهش در روابط‌عمومی کاربردی نیست بلکه نمایشی است» توسط محمدحسن خازنی نیز در بخش گفت‌وگوی این شماره ماهنامه قرار گرفته است.

امیر لعلی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز گفت‌وگویی اختصاصی با رئیس انجمن روابط‌عمومی ترکیه  انجام داده که با تیتر « قطب‌نمای طلایی؛ تنها جایزه روابط‌عمومی در ترکیه است» در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به چاپ رسیده است.

 

* موضوعات پراکنده اما مهم در روابط‌عمومی

نخستین پرونده پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «موضوعات پراکنده اما مهم در روابط‌عمومی» با ترجمه‌هایی از امیرعلی خلج تهیه شده است.

«روابط‌عمومی‌های دوسرعتی در اروپای جنوبی»، «توجه به نژاد و تنوع رسانه‌ها در کمپین‌های روابط‌عمومی سلامت» و «بعد جدید در کمپین‌های روابط‌عمومی» عناوین مطالب این بخش هستند.

 

* رسانه و رونق گردشگری

«رسانه و رونق گردشگری» دومین پرونده چاپ شده در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است که زیر نظر علی حسنلو منتشر شد.

«رسانه‌ها نقطه تمرکز گسترش فعالیت‌های توریسم»، نوشته رضا الماسی، گفت‌وگو با بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی با عنوان «در مستندسازی‌های رسانه‌ای گردشگری عملکرد مطلوبی نداریم» توسط ندا فراهانی، «فیتور، جشنواره بین‌المللی گردشگری» نوشته فرهاد مطلایی و «گردشگری، افزایش سطح زندگی و دمیدن روح به کالبد شهرها» نوشته نغمه قطبی مطالب درج شده در این پرونده است.

 

* گزارش کامل برنامه‌های دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران

در بخش دیگری از ماهنامه مدیریت ارتباطات، گزارش کاملی ازهمایش‌ها و برنامه‌های دومین هفته روابط‌عمومی به همراه انعکاس مطالب مطرح‌شده در سومین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت درج شد.

 

* استانداردسازی در روابط‌عمومی

پرونده کتاب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات که زیر نظر ساره گودرزی تهیه شده است، به بررسی کتاب «استاندارد حرفه‌ای روابط‌عمومی» اختصاص یافته است.

روایتی از کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» نوشته محمدرضا وحیدی، گفت‌وگو با احمد یحیایی ایله‌ای در مورد الزامات استانداردسازی در روابط‌عمومی با عنوان دانشگاه علمی- کاربردی برای چند سال ارائه رشته روابط‌عمومی را متوقف کند»، توسط ساره گودرزی، «کتاب استاندارها، راهنمای عملی کار و فعالیت در روابط‌عمومی» نوشته سیدشهاب سیدمحسنی و «تدوین استانداردهای روابط‌عمومی باید ادامه یابد» نوشته عادل میرشاهی، مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانی http://barg.asr24.com یاcando.asr24.com  قابل دریافت است.

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است.

این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.

 

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد