درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 11:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11325صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 20 خرداد 1393 - 07:22
یک اثر علمی در بانک شهر رونمایی می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر از رو نمایی یک اثر علمی این بانک تا روز چهارشنبه، پایان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر از رو نمایی یک اثر علمی این بانک تا روز چهارشنبه، پایان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از بنکر، مدیر امور مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اعلام اینکه این بانک به منظور اطلاع رسانی از دستاوردهای خود در عرصه طراحی و ارائه خدمات بانکداری به شهروندان، در سالن 38 هشتمین نمایشگاه مذکور حضور پیدا کرده  گفت: بانک شهر بعنوان تخصصی ترین بانک در عرصه تامین سرمایه پروژه های شهری و ارائه مدرن ترین خدمات بانکی در تلاش است از تمام ظرفیت های موجود  استفاده نماید.


وی نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه را از جمله ظرفیت های اطلاع رسانی به شهروند نام برد و افزود بطور کلی صنعت نمایشگاهی فضای مناسبی در این عرصه به شمار می آید و بانک شهر نیز تمام توان خود را برای استفاده حداکثری از ظرفیت های اطلاع رسانی و پاسخگویی بکار گرفته است.


دکتر فخیمی در پایان گفت: بانک شهر در راستای تحقق شعار اصلی و تبلیغاتی این بانک که "نوآوری در خدمت" می باشد، در نظر دارد نسبت به رونمایی از یک اثر علمی این بانک در عرصه خدمات بانکی تا پایان هشتمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه اقدام نماید.


مدیر امور مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اعلام اینکه این بانک به منظور اطلاع رسانی از دستاوردهای خود در عرصه طراحی و ارائه خدمات بانکداری به شهروندان، در سالن 38 هشتمین نمایشگاه مذکور حضور پیدا کرده  گفت: بانک شهر بعنوان تخصصی ترین بانک در عرصه تامین سرمایه پروژه های شهری و ارائه مدرن ترین خدمات بانکی در تلاش است از تمام ظرفیت های موجود  استفاده نماید.


وی نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه را از جمله ظرفیت های اطلاع رسانی به شهروند نام برد و افزود بطور کلی صنعت نمایشگاهی فضای مناسبی در این عرصه به شمار می آید و بانک شهر نیز تمام توان خود را برای استفاده حداکثری از ظرفیت های اطلاع رسانی و پاسخگویی بکار گرفته است.


دکتر فخیمی در پایان گفت : بانک شهر در راستای تحقق شعار اصلی و تبلیغاتی این بانک که "نوآوری در خدمت" می باشد، در نظر دارد نسبت به رونمایی از یک اثر علمی این بانک در عرصه خدمات بانکی تا پایان هشتمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه اقدام نماید.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد