درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11314صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 19 خرداد 1393 - 23:36
مدیر کل روابط عمومی بانک دی: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروه مالی دی با توجه به برگزاری نمایشگاه بورس بانک و بیمه پیگیر اجراء برنامه‌های ویژه از جمله افتتاح طرح‌های جدید بانکداری اسلامی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروه مالی دی با توجه به برگزاری نمایشگاه بورس بانک و بیمه پیگیر اجراء برنامه‌های ویژه از جمله افتتاح طرح‌های جدید بانکداری اسلامی است.

 

صفرلکی مدیر کل روابط عمومی بانک دی در نشست خبری امروز خود در نمایشگاه بورس بانک و بیمه گفت: گروه مالی دی در 4 روز برگزاری همایش بورس بانک و بیمه برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته که بر اساس نامگذاری انجام شده برای هر روز این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

 

روز اول با نام روز بانک و اقتصاد مقاومتی ویژه برنامه کارگاه آموزشی در قالب نقش رسانه در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید حوزه و آشنایی با معاونت بانکی.

 

روز دوم بانکداری نوین نام گذاری شده که از خدمات جدید بانک دی در حوزه بانکداری الکترونیک فردا با حضور مدیر عامل بانک دی و اعضای هیات مدیره بانک رونمایی می‌شود.

روز سوم موضوع بانک و قرض‌الحسنه مورد بررسی قرار می‌گیرد که این موضوع با حضور سهام داران بانک و گروه مالی و مشتریان حوزه بانکداری شرکتی بانک دی و حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

صفرلکی ادامه داد: در این روز کارگاه آموزشی آشنایی با بانک برای مهمان‌های ویژه در خصوص حوزه لیزینگ و بانکداری تجاری برگزار می شود همچنین کارگاه آ»وزشی نقش فرهنگ و مدیریت در اقتصاد مقاومتی توسط بانک دی برگزار می گردد.

 

وی در خصوص چهارمین روز برنامه های بانک دی در نمایشگاه بورس بانک و بیمه گفت: در روز آخر که روز چهارشنبه است بحث برنامه بانک دی از منظر بانکداری اسلامی در قالب رونمایی از طرح های جدید بانکداری اسلامی بانک دی برگزار می شود.

 

صفرلکی تصریح کرد: در این روز میزگرد پاسخ به سوالات شرعی، انجام امور مشارکت مالی با حضور فعالان عرصه بانکی برگزار می شود همچنین در حوزه صنعت و بیمه کارگاه آموزشی توسط گروه مالی دی برای شرکت کنندگان برگزار می گردد.

 

وی در پایان گفت: در آستانه میلاد امام زمان (عج) جشنواره ای تحت عنوان آشتی با امام زمان از سوی گروه مالی دی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد