درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10493صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 19:31
صوت/ سخنرانی دکتر جلالی پیرامون روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی
صوت/ سخنرانی دکتر جلالی پیرامون روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی
  

صوت/ سخنرانی دکتر جلالی پیرامون روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی

 

 

دانلود

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد مقاومتی در روابط عمومی و کارگزار روابط عمومی در هزاره سوم
دکتر علی اکبرجلالی، پدر علم فناوری اطلاعات روابط عمومی ایران در اولین گردهمایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران پیرامون اقتصاد مقاومتی در روابط عمومی و نقش کارگزاران روابط عمومی در هزاره سوم به سخنرانی پرداختند.


دکتر جلالی در بخش اول سخنرانی خود به برداشت هایی از اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومت یعنی:
دانش بنیان و متصل به مراکز علمی است.
الگوی پیشرفت مطمئنی است.
بومی و خوداتکا است.
مولد ثروت است.
مردمی بویژه جوانان هست.
داشته نگر و ظرفیت ساز است.
منعطف و چندلایه و پیش بینی کننده است.
داخلی و پیرامون محور متکی بر مزیت ها ست.
بهره ور محور هست.
قابل محور و صادرات نگر است.
مکمل و هم افزای چرخه اقتصادی است.
اخلاق محور و انصاف مدار است.
سالم و حلال و متکی بر دین مداری است.

پدر علم فناوری اطلاعات ایران، با توجه به این برداشت ها گام های ضروری تحقق اقتصاد مقاومتی را بیان کرد:
1- فهم اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی دقیق
2- فرهنگ سازی و تبدیل آن به گفتمان حاکم
3- بسترسازی و تقسیم کار
4- بسیج همگانی و جهاد اقتصادی
5- رصد اخلالگران اقتصادی و خنثی کردن طراحی های دشمن
6- مبارزه جدی با تمام اشکال مفاسد اقتصادی
 

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، انعطاف پذیر، فرصت ساز، مولد، درون زا، پیشرو و برون گرا اعلام کرد.

دکتر علی اکبر جلالی در بخش دوم سخنرانی خود با مثال های تصویری کارگزار روابط عمومی هزاره سوم را توصیف نمود و گفت:
کارگزار روابط عمومی باید با حوصله، ریسک پذیر، نوآور،به هنگام،خلاق، رقابت شناس و قدرت تخیل بالا داشته باشد و الگوی مصرف درست را پیاده سازی کند.

ایشان در انتها به صورت تیتروار جایگاه اطلاعات در روابط عمومی را عنوان نمود:
روابط عمومی در همه حال بایستی اطلاعات را جستجو کند، سازماندهی نماید، ارزیابی اطلاعات داشته باشد، کاربرد اطلاعات را مورد بررسی قرار دهد، اطلاعات مورد نظر را تفسیر کند و تحلیل اطلاعات را برعهده گیرد.

اولین گردهمایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران از ساعت 9:30 پنجشنبه 18/2/93 در ساختمان استانداری تهران برگزار شد که هیات رئیسه جدید این شورا با رای گیری مشخص شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
شاهمرادی
| 1393/2/22 - 03:16 |     0     0     |
سلام
لطفا در مورد ویدیو و کلیپ مطالب یشتری ارایه بفرمایید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد