درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار روابط‌عمومی  

روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
در دنیای امروز، استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه در هر صنعتی رایج است. روابط‌عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد ظهور "روابط‌عمومی مبتنی بر داده" هستیم. با این حال، تبدیل داده‌ها به بینش‌های عملی نیازمند خلاقیت، تفکر استراتژیک و تمایل به بررسی دقیق نتایج است.
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 22:48

چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟ چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
تحقیقات نشان می‌دهد که 38 درصد از کارکنان گزارش می‌دهند که حجم «زیادی» از ارتباطات را در سازمان خود دریافت می‌کنند که منجر به عدم تعامل و تصمیم‌گیری ضعیف می‌شود.
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 21:44

مینیمال نویسی در روابط‌عمومی مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
مینیمال نویسی، که به عنوان "نوشتن کمینه" یا "نوشتن ساده" نیز شناخته می‌شود، به سبکی از نوشتن اشاره دارد که در آن از کلمات و جملات به طور دقیق و موثر استفاده می‌شود
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 07:33

۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی یک فرآیند مداوم است که نیاز به تلاش و تعهد مداوم دارد. با صبر و حوصله، خلاقیت و تمرکز بر روی مخاطبان خود، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 16:01

ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
این کمپین شامل یک فهرست پخش از محتوای مثبت در تیک‌تاک و یوتیوب است که توسط اینفلوئنسرهایی مانند تینا چوی، ویکتوریا براون و جاش هارمون ساخته شده است. ال‌جی با کارشناسان رسانه‌های اجتماعی مانند کیسی فیزلر مشورت می‌کند تا اطمینان حاصل کند که این کمپین مؤثر است.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 13:38

ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
تصویر مغز انسان با شبکه‌ای از اتصالات در اطراف آن نشان‌دهنده قدرت ذهن انسان و توانایی آن برای برقراری ارتباط با دیگران است. شبکه نمادی از اینترنت، به‌ویژه هوش مصنوعی است که به عنوان ابزاری برای ارتباطات و تبادل اطلاعات در عصر حاضر به کار می‌رود.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:32

 انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
محمدطیب صحرایی شامگاه شنبه در انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد گفت: اگر روابط عمومی پیشرفت می‌خواهد باید برخی دیدگاه‌های غلط مانند اینکه روابط عمومی سازمان‌ها استراحت‌گاه همکاران است را کنار بگذاریم.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:40

نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با حضور فعالان برجسته این حوزه و با ارائه مباحث علمی و کاربردی، فرصتی مغتنم برای ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در ایران خواهد بود.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:19

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی در جمع کارکنان واحد روابط‌عمومی این شرکت حضور یافت و با اشاره به اینکه جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای یک سازمان از مهم‌ترین فعالیت‌های روابط‌عمومی است، گفت: روابط‌عمومی از بال‌های تبیین و گسترش سیاست‌گذاری در یک سازمان است و می‌تواند منشأ تحولات فرهنگی مثبت باشد.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:59

برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
پس از داوری آثار ۱۲ شرکت کننده به عنوان برترین های بخش چند رسانه ای، انتشارات، ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی شناخته شدند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:58

رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
این مقاله بر اهمیت شفاف‌سازی ارزش‌ها برای رهبران به منظور هدایت تصمیم‌گیری و ایجاد فرهنگ سازمانی قوی تأکید می‌کند.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:38

مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در تاریخ 23 خرداد 1403 برگزار خواهد شد و به بررسی موضوعات مهم و برجسته‌ای در حوزه روابط‌عمومی خواهد پرداخت. این اجلاس فرصتی استثنایی برای مدیران و متخصصان این حوزه است تا با آخرین تحولات و دستاوردهای علمی و فناوری آشنا شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:11

 چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟ چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران برای شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا:
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:00

به دنبال مشتریان وفادار هستید؟ به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
این مطالعه توسط Intuit، پلتفرم فناوری مالی، انجام شده است تا 12 عامل اساسی که رفتار مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری آنها برای وفاداری به برند را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بررسی کند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:33

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
جوانان اخبار را به روش سنتی مصرف نمی‌کنند. آنها بیشتر از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک و فیس‌بوک به دنبال اخبار هستند. 75 درصد از نسل Z، هزاره‌ها و X از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده می‌کنند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:25

مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسان‌های عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بی‌بدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعه‌ای است اسف‌بار و سرمایه‌ای است که از دست رفتنش امری است جبران‌ناپذیر به مصداق بیت «سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54

مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسان‌های عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بی‌بدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعه‌ای است اسف‌بار و سرمایه‌ای است که از دست رفتنش امری است جبران‌ناپذیر به مصداق بیت «سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54

هنر جنگ روابط‌عمومی هنر جنگ روابط‌عمومی
همانطور که کتاب "هنر جنگ" اثر سون تزو راهنمایی برای پیروزی در میدان نبرد است، هنر جنگ روابط‌عمومی نیز مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها برای موفقیت در دنیای پیچیده و دائماً در حال تغییر روابط‌عمومی است.
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 10:48

اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
اطلاع‌رسانی پولی، که به عنوان "تبلیغات" نیز شناخته می‌شود، نوعی از اطلاع‌رسانی است که در آن، یک شخص یا سازمان برای انتشار اطلاعات خود به رسانه‌ها پول پرداخت می‌کند.
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 07:24

ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ارتباطات بسیار مهم است، اما تأکید صرف بر اهمیت آن کافی نیست. با سنجش ارتباطات می‌توانیم ارزش واقعی آن را نشان داده و پایه‌های محکمی برای تصمیم‌گیری‌ها، اولویت‌بندی منابع و برنامه‌ریزی‌های ارتباطی فراهم کنیم.
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 08:09

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد