کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک

Matthew W. Ragas – موفق‌ترین متخصصان ارتباطات دیگر تنها کارشناسان ارتباطات نیستند، آن‌ها استادان کسب‌وکار هستند. خدمت کردن به‌عنوان مشاوران قابل‌اعتماد به مجریان والامقام شرکت و همکاری در شرکت به معنای این است که داشتن یک زمینه قوی در تیزهوشی کسب‌وکار ضروری است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) موفق‌ترین متخصصان ارتباطات دیگر تنها کارشناسان ارتباطات نیستند، آن‌ها استادان کسب‌وکار هستند. خدمت کردن به‌عنوان مشاوران قابل‌اعتماد به مجریان والامقام شرکت و همکاری در شرکت به معنای این است که داشتن یک زمینه قوی در تیزهوشی کسب‌وکار ضروری است.


مهارت یافتن در کسب‌وکار، برای دانشجویان و متخصصان ارتباطات استراتژیک و روابط عمومی، بینش‌های کارشناسانه و مشاوره‌ای در بخش‌ها و عملکردهای مختلف کسب‌وکار اصلی ارائه می‌کند.


از گرد هم‌آیی رهبران والای ارتباطات استراتژیک این مجموعه با بیش از 20 مقاله از صاحب‌منصبان اصلی ارتباطات سابق و فعلی (CCO) به دست می‌آید. مؤلفان زمینه‌های کسب‌وکاری که برقرارکنندگان ارتباط به منعقد گشتن، تلفیق شدن و تبدیل آن در شرکت‌های خود و به سهامداران خارجی کمک می‌کنند را نشان می‌دهند.

 

هر فصل نشان‌دهنده یک شرح شغلی توسط CCO و پاسخ دیدگاه مجریان والامقام شرکت از رهبر یک کسب‌وکار ازجمله مدیرعامل‌ها، روسا و مدیر مالی‌ها بانام‌های معروفی مانند GE، GM، هواپیمایی جنوب غرب، Starbucks، اتخاذ Walgreens Boots و SAP است.


این مجموعه برای خوانندگان دیدگاه نادری از نقش‌های رهبری ایفا شده توسط برقرارکنندگان ارتباط استراتژیک درون برخی از معروف‌ترین برندها و سازمان‌های امروزه ارائه می‌کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)