شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– موفقترین متخصصان ارتباطات دیگر تنها کارشناسان ارتباطات نیستند، آنها استادان کسبوکار هستند. خدمت کردن بهعنوان مشاوران قابلاعتماد به مجریان والامقام شرکت و همکاری در شرکت به معنای این است که داشتن یک زمینه قوی در تیزهوشی کسبوکار ضروری است.
مهارت یافتن در کسبوکار، برای دانشجویان و متخصصان ارتباطات استراتژیک و روابط عمومی، بینشهای کارشناسانه و مشاورهای در بخشها و عملکردهای مختلف کسبوکار اصلی ارائه میکند.
از گرد همآیی رهبران والای ارتباطات استراتژیک این مجموعه با بیش از 20 مقاله از صاحبمنصبان اصلی ارتباطات سابق و فعلی (CCO) به دست میآید. مؤلفان زمینههای کسبوکاری که برقرارکنندگان ارتباط به منعقد گشتن، تلفیق شدن و تبدیل آن در شرکتهای خود و به سهامداران خارجی کمک میکنند را نشان میدهند.
هر فصل نشاندهنده یک شرح شغلی توسط CCO و پاسخ دیدگاه مجریان والامقام شرکت از رهبر یک کسبوکار ازجمله مدیرعاملها، روسا و مدیر مالیها بانامهای معروفی مانند GE، GM، هواپیمایی جنوب غرب، Starbucks، اتخاذ Walgreens Boots و SAP است.
این مجموعه برای خوانندگان دیدگاه نادری از نقشهای رهبری ایفا شده توسط برقرارکنندگان ارتباط استراتژیک درون برخی از معروفترین برندها و سازمانهای امروزه ارائه میکند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید