شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مطالعات موردی در این کتاب که بسیاری از آنها جوایز ملی یا بینالمللی را بردهاند نشاندهنده حوزه چشمگیری از روابط عمومی هستند- از دیپلماسی عمومی تا مسئولیت اجتماعی شرکتی تا ارتباطات بحران تا مسائل عدالت اجتماعی و رویدادهای خاص. این فصول گامی چشمگیر در جهت غلبه بر مطالعات موردی منتشرشده در روابط عمومی ورای آمریکای شمالی برمیدارد.
این مطالعات که توسط محققان و متخصصانی که به برخی از جذابترین و موثرترین موارد ارتباطات سازمانی در جهان دسترسی دارند نوشتهشده است، برای تمام کسانی که روابط عمومی را در سراسر جهان آموزش میدهند، مطالعه میکنند و تمرین میکنند بسیار جالب خواهد بود.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید