شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– برنامهریزی استراتژیک برای روابط عمومی در نسخه پنجم خود از ارائه رویکردی واضح و نوآورانه برای دانشجویانی که به دنبال یادگیری چگونگی توسعه کمپینهای روابط عمومی هستند، است. این متنی است برای کسانی که درخصوص ورود به حرفههای در حال تغییر سریع روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک مصمم هستند.
Ronald Smith نشان میدهد که چگونه باید کمپینهای استراتژیک تحقیق محور، عملی که در اقدام روابط عمومی استفادهشده است را اجرا کرد و از سالها تجربه خود به عنوان متخصص در صنعت و سالهای آموزش خود در کلاسها میگوید.
رویکرد استفادهشده در این متن یک الگوی سه گانه است: ابتدا، خوانندگان در معرض ایدههای جدید قرار میگیرند و سپس آنها را در کاربردش میبینند قبل از این که نهایتاً نشان داده شود که چگونه این ایدهها را خودشان به کار ببرند. فرایندهای تصمیمگیری و حل مسئله پیچیده در ارتباطات استراتژیک و روابط عمومی به مجموعهای از گامهایی که دنبال کردن آن آسان است و بهاندازه کافی برای به کار رفتن در هزاران موقعیت و سازمان در جهان واقعی انعطافپذیر هستند تبدیل میشوند.
این نسخه جدید پنجم، از همان فرمتی تبعیت میکند که نسخههای قبلی تبعیت میکردند و شامل چندین مثال زمانی و جهان واقعی از موارد و رویدادهای فعلی به همراه موارد کلاسیکی است که در امتحان زمانی صدق میکنند. این شامل تحقیقات جدیدی درباره نظرات و اقدامات درون رشته است و چندین کمپین روابط عمومی برنده جایزه اخیر را پوشش میدهد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید