شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمانهاست، مخصوصاً سازمانهایی که کوچک هستند یا مأموریت محور. در حالی که تفکر درباره این که روابط عمومی یکچیز تجملاتی است که تنها سازمانهای بزرگتر میتوانند از پس آن بربیایند وسوسهبرانگیز است، کارشناس روابط عمومی، Jennifer R. Farmer نشان میدهد که چگونه چارچوب CCRR او- موثق، خلاق، پاسخگو و بیوقفه بودن- گلوله نقرهای برای حتی سازمانیها دچار کمبود پول است.
Farmer تاکید میکند که روابط عمومی مؤثر در واقع جزئی ضروری برای توسعه سازمان است- افراد باید درباره شما درباره سازمان شما بدانند تا حداکثر تأثیر را داشته باشند.
چارچوب CCRR او از ابزارهایی استفاده میکند که هرکسی به آن دسترسی دارد، از رسانه اجتماعی تا شفافیت برند و بیش از پول نیازمند توجه است.
Farmer نشان به شما میدهد که اهمیت ندارد بودجه شما چقدر کم است، شما میتوانید یک استراتژی ارتباطات مقرونبهصرفه ایجاد کنید که شما در موفقیت در یک جهان پر از اطلاعات کمک میکند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید