1. دائما مشتریان و مخاطبان خود را ارزیابی کنید. مشتریان شما دیگر دوردست نیستند. آنها در اطراف شما هستند و شما باید از رسانه های جدید استفاده کنید تا همیشه با آنها ارتباط داشته باشید.
سعی کنید با دقت به آنچه آنها می گویند گوش دهید و از کانال های اجتماعی برای درک تغییرات، خواسته ها و نیازهای آنها استفاده کنید.
2. اعتبار خود را افزایش دهید. شهرت خوب می تواند بیش از افزایش آگاهی از نام تجاری، ایجاد کسب و کار بیشتر و تشویق وفاداری مشتری باشد.
روی یک استراتژی روابط عمومی خوب که بتواند اعتبار شرکت تان را تقویت کند، کار کنید. با سرمایه گذاری زمان و پول و تلاش بیشتر، پیام و دیدگاه خود را توسعه دهید.
3. صادق و شفاف باشید. صداقت و شفافیت، مهمترین و مطمئن ترین راه برای اعتماد بین شما و مخاطبان است.
4. محتوای استراتژیک تولید کنید. همه چیز با محتوا آغاز می شود. رویکرد استراتژی محتوا به محتوای استراتژیک منجر می شود. محتوای استراتژیک، دقیق و تاثیرگذار است.
بقول الکس سیراکوسا از دانشگاه بوستون، آینده روابط عمومی در محتوای قانع کننده ای است که توسط داده ها و تجزیه و تحلیل ها برآورده می شود.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید