نظرسنجی از 1805 کارمند در کرواسی انجام شد.
	
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| محققان رابطه بین شیوه های ارتباطی داخلی و برند کارفرما را بررسی کردند.
نظرسنجی از 1805 کارمند در کرواسی انجام شد.
یافته های کلیدی عبارتند از:
	کارکنان به احتمال زیاد از تلاشهای ارتباطی داخلی در موارد زیر راضی هستند:
– بازخورد فوری
– ارتباطات داخلی معنادار
– کانال های ارتباط داخلی فراوان
– فضای ارتباطی باز و برابر
	
هنگامی که کارکنان مایل به تلاش و تعهد در کار خود هستند، سازمان ها به عنوان یک محیط خلاقانه و هیجان انگیز در نظر گرفته می شوند که باعث می شود برند کارفرما برای کارکنان فعلی و بالقوه جذاب تر شود. 
این خلاصه توسط مرکز تحقیقات ارتباطات سازمانی IPR ارائه شده است.
	
	 
| 
 | ||||
 
					 
			 
							

 
							 
							
نظر بدهید