نتایج یک نظرسنجی جدید: ایجاد یک برند کارفرمای قوی

محققان رابطه بین شیوه های ارتباطی داخلی و برند کارفرما را بررسی کردند.

نظرسنجی از 1805 کارمند در کرواسی انجام شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| محققان رابطه بین شیوه های ارتباطی داخلی و برند کارفرما را بررسی کردند.

نظرسنجی از 1805 کارمند در کرواسی انجام شد.

یافته های کلیدی عبارتند از:

کارکنان به احتمال زیاد از تلاش‌های ارتباطی داخلی در موارد زیر راضی هستند:
بازخورد فوری
ارتباطات داخلی معنادار
کانال های ارتباط داخلی فراوان
فضای ارتباطی باز و برابر


هنگامی که کارکنان مایل به تلاش و تعهد در کار خود هستند، سازمان ها به عنوان یک محیط خلاقانه و هیجان انگیز در نظر گرفته می شوند که باعث می شود برند کارفرما برای کارکنان فعلی و بالقوه جذاب تر شود.

 

این خلاصه توسط مرکز تحقیقات ارتباطات سازمانی IPR ارائه شده است.