مزایای نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی

با توجه به کوه رسانه ها، بیانیه های مطبوعاتی می توانند با افزایش شناخت برند، فروش شما را افزایش دهند. بسیاری از مشاغل کوچک این بیانیه ها را به عنوان یک تاکتیک فروش خوب می دانند، به خصوص هنگامی که بودجه محدود است.


1. ایجاد لینک: ما درباره ایجاد لینک به عنوان استراتژی SEO درسال 2014 بسیار شنیده ایم. شما می توانید از روابط عمومی خود استفاده کنید تا ساخت لینک استراتژی بازاریابی خود را آغاز کنید. این لینک شامل کلمات کلیدی در بیانیه مطبوعاتی شما است و از این واهمه نداشته باشید که در وب سایت یا وبلاگ شما لینک هایی برای اطلاعات بیشتر موجود باشد.


2. با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ارتباط بگیرید. بیانیه های مطبوعاتی بهترین محل برای «گزارش» همه اطلاعاتی است که می خواهید یک روزنامه نگار و وبلاگ نویس در مورد شغل شما بداند.از عنوان ها و تیترهای روابط عمومی خود برای جلب توجه آنها استفاده و از آنها دعوت کنید تا در مورد گزارش شما مطلب بنویسند. چنانچه به تمامی اطلاعات مربوطه مسلط باشند، احتمالاً فرصت بدست آوردن مطالب جدید را از دست نمی دهند.


3. فروش خود را افزایش دهید. با توجه به کوه رسانه ها، بیانیه های مطبوعاتی می توانند با افزایش شناخت برند، فروش شما را افزایش دهند. بسیاری از مشاغل کوچک این بیانیه ها را به عنوان یک تاکتیک فروش خوب می دانند، به خصوص هنگامی که بودجه محدود است.