مدیرعامل بانک دی: سازمان‌های موفق برنامه‌محور هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیرعامل بانک دی در جمع معاونان و مدیران بانک دی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جزو ارکان مدیریت است و سازمان‌هایی که برنامه‌محور هستند میزان موفقیت آنها بالاتر است.

به گزارش شارا از  اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه سال 94 در جمع معاونان و مدیران بانک دی تصریح کرد: الحمدالله پایش‌های سه ماهه معاونت طرح و توسعه نشان از فعالیت‌ها و اقدامات مناسب بخش‌های مختلف بانک طی سال جاری حکایت دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌هایی که صرفا از مدل‌ها پیروی می‌کنند موفق نخواهند شد، افزود: توجه به جنبه‌های مختلف مدیریتی از جمله منابع انسانی و هدف‌گذاری در مسیر تحقق اهداف بلند مدت عواملی هستند که به توانمندی بیشتر و کارایی سازمان‌ها منجر می‌شود.

مدیرعامل بانک دی خطاب به مدیران بانک گفت: نگاه صف به تفکر و اندیشه ستاد است، در نتیجه مدیران ستادی باید همواره با برنامه بوده و در مسیر آن گام بردارند و مهمتر از همه همواره در حال تولید فکر باشند.وی با تاکید بر اینکه حفظ انسجام و یکپارچگی در بین نیروها و کارکنان موجب استحکام سازمان می‌شود، تصریح کرد: کارنامه امسال نشان داد همگرایی لازم در بین بخش‌ها برای متمرکز کردن برنامه‌ها وجود دارد اما این تنها برای رسیدن به قله‌های افتخار آفرینی کافی نیست.

در ادامه این برنامه دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی ـ با تشریح فعالیت‌هایی که برای برنامه سال 94 انجام شده است، گفت: سه رویکرد و روش در برنامه‌ریزی وجود دارد که شامل از بالا به پایین، از پایین به بالا و مشارکتی است که ما در بانک دی تمرکز واحدها را بر اجرای برنامه‌های مشارکتی قرار داده‌ایم.