فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت:‌ دولت تدبیر و امید شعار خود را در هر دو دولت یازدهم و دوازدهم ‌پاسخگویی شفاف به مردم ‌قرار داده است وهمچنان بر اجرای ان اصرار دارد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت:‌ دولت تدبیر و امید شعار خود را در هر دو دولت یازدهم و دوازدهم ‌پاسخگویی شفاف به مردم ‌قرار داده است وهمچنان بر اجرای ان اصرار دارد.

به گزارش شارا، آیت قیصر بیگی در اولین نشست روابط عمومی های فرمانداری های استان ایلام بیان کرد: تحقق پاسخگویی شفاف ارتباط مستقیمی با حوزه اطلاع رسانی ‌و وجود یک روابط عمومی فعال و حرفه ای با نیروهای تخصصی در مجموعه دولت دارد.
وی افزود: ‌ ارتقای جایگاه روابط عمومی شرط لازم برای بهبود فعالیت هاست اما کافی نیست و باید نیروی انسانی موردنیاز، ‌ابزار و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای آنان فراهم شود,


این مسئول گفت: در شرایط حساسی که امروز کشور در آن قرار دارد به معنای واقعی نیاز به تدبیر و امید داریم و فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود.


قیصربیگی با بیان اینکه رسالت روابط عمومی‌ها شفاف‌ سازی و پاسخگویی منطقی به شهروندان است، گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان‌ها هستند و با پیگیری صادقانه امور، پیوند بین مسئولان و مردم را افزایش می دهند.


قیصر بیگی تصریح کرد: شهروندان حق انتخاب و انتقاد در چارچوب قانون را دارند و این حق طبیعی است که در مصادیق حقوق شهروندی به صراحت به آن تاکید شده است.


وی گفت: یکی از عملکردهای استانداری برای پاسخگویی به مسائل و انتقادات مردم راه اندازی سامانه پیامکی توسط روابط عمومی استانداری ایلام است و شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1000415 با مدیریت ارشد استان ارتباط برقرار کنند./ایرنا