زمان عبور از «روابط عمومی حضوری» است

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط عمومی های قدیم به روابط عمومی های جدید گفت: فناوری های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط عمومی های قدیم به روابط عمومی های جدید گفت: فناوری های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید «سعید رضا عاملی» عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی های ایران، تاکید کرد: روابط عمومی ها نباید بوق و بلندگوی تبلیغاتی سازمان ها و دستگاه های تابعه باشند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ظهور و بروز فناوری های ارتباطاتی نوین شرایطی را مهیا ساخته که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه ای به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

سعید رضا عاملی تصریح کرد روابط عمومی دریافت موضوعات متعدد است و خلاقیت باید این مشکل را که درهر عرصه روابط عمومی رخ می دهد کشف کند.
وی اضافه کرد: خلاقیت همچنین باید ظرفیت بهتری را در روابط عمومی ایجاد کند تا بتوانیم یک راه حلی را ارائه کنیم که شادابی و نشاط بیشتری را برای اعضا ایجاد کند که یک راه حل آن تسهیل روابط است.

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران روابط عمومی ها، مدیران مسوول رسانه ها و اساتید علوم ارتباطات در هتل ارم تهران توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.