روابط عمومی تعیین کننده میزان موفقیت سازمان ها است

انتظار می رود که ما برای به روز کردن مدیران و کارشناسان روابط عمومی خود برنامه ریزی کنیم و متاسفانه در کشور ما نگاه تخصصی و حرفه ای به این حوزه را کمتر داشتیم و افرادی که توانمندی ها و دانش و مهارت های لازم را ندارند، وارد این عرصه می شوند

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) «معاون تحقیق و مشاور سازمان مدیریتی صنعتی در گفتگو با شارا اظهار داشت: «روابط عمومی در عصری که بر پایه ی ارتباطات در حال توسعه پیدا کردن است و فعالیت ها شکل می گیرند و نوآوری های فراوانی داریم و هر روز می توان گفت در عرصه ارتباطات یک حرکت و تجهیزات جدید شکل می گیرد و ارتباطات تعیین کننده میزان موفقیت شرکت ها است، طبیعتا نقش روابط عمومی ها خیلی پررنگ خواهد شد.»


مسعود همایونفر عنوان کرد: «برای اینکه روابط عمومی ها بتوانند آنچه که از آنها انتظار می رود را ایفا کنند، باید مرتب به روز و از آخرین پیشرفت ها مطلع باشند و روش های خود را بهبود دهند.

 

رییس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران افزود: انتظار می رود که ما برای به روز کردن مدیران و کارشناسان روابط عمومی خود برنامه ریزی کنیم و متاسفانه در کشور ما نگاه تخصصی و حرفه ای به این حوزه را کمتر داشتیم و افرادی که توانمندی ها و دانش و مهارت های لازم را ندارند، وارد این عرصه می شوند که ضرر و زیان هایی را به سازمان ها و دستگاه های دولتی و شرکت ها وارد می کنند. فکر می کنم لازم است تا در جهت به روزآوری و بهبود روش ها و استفاده از آخرین تکنیک ها و تکنولوژی های روز فعالیت کنند.»