شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– یک فرد معمولی در هر ماه 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل استفاده بیشتر از ویدیو و سایر ابزارهای بصری – مانند اینفوگرافی – در رویدادهای روابط عمومی و تبلیغاتی هستند.
همانطور که جامعه ما بیشتر و بیشتر بصری می شود، تولید و انتشار و توجه به ویدئوی زنده از سوی مخاطبان روند صعودی پیدا می کند. گزارش اخیر Cisco پیش بینی کرده است که 75 درصد از ترافیک تلفن همراه در جهان تا سال 2020 خواهد بود.
کمپین های بازاریابی مبتنی بر متن، سالهاست که محتوای بصری محور بوده و مارک ها دیگر نمی توانند از تبلیغات بازاریابی استفاده کنند که قادر به ادغام محتوای بصری با کیفیت نیستند. شاغلان روابط عمومی باید قادر به هدایت مشتریان خود در ایجاد تصاویری قوی برای دستیابی به حداکثر ارزش افزوده باشند.
|
نظر بدهید