تلفن‌های هوشمند؛ کانال‌های ارتباطی جدید در روابط عمومی

تلفن‌های هوشمند به ابزار ضروری و اصلی میان روابط عمومی ها بدل گردیده‌اند؛ ابزاری که به روش‌ها و دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در استفاده از تلفن‌های هوشمند، برقراری ارتباط، واژه کلیدی می‌باشد، چرا که محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این گونه تلفن‌ها برنامه‌هایی هستند که قابلیت ارسال و دریافت پیام و ایمیل را دارا می‌باشند. یا به عبارت دیگر از قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران را برخوردار می‌باشند.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) تلفن‌های هوشمند به ابزار ضروری و اصلی میان روابط عمومی ها بدل گردیده‌اند؛ ابزاری که به روش‌ها و دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در استفاده از تلفن‌های هوشمند، برقراری ارتباط، واژه کلیدی می‌باشد، چرا که محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این گونه تلفن‌ها برنامه‌هایی هستند که قابلیت ارسال و دریافت پیام و ایمیل را دارا می‌باشند. یا به عبارت دیگر از قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران را برخوردار می‌باشند.

تلفن‌های هوشمند کانال‌های ارتباطی جدیدی را ارائه می‌نمایند که فعالانِ صاحب ذکاوت در زمینه روابط عمومی می‌توانند برای برقراری و طراحی ارتباط از آنها بهره ببرند. مصاحبه‌های انجام شده نشان داد که مطابق با رویکرد شبکه‌‌های اجتماعی، داشتن برنامه قابل نصب روی تلفن همراه برای این شبکه‌ها یک ضرورت است، چرا که علیرغم در دسترس بودن سایت‌های اینترنتی، از دید کاربران، سایت‌ها در مقایسه با برنامه‌های کاربردی‌ سازمانی از جذابیت کمتری برخوردار بوده و وقت‌گیرتر می‌باشند.

فعالان و عاملین روابط عمومی باید نقش فناوری‌های ارتباطی کنونی را در ایجاد روابط درون سازمانی و عمومی درک نمایند. کاربردها و برنامه‌های متعددی که تلفن‌های هوشمند ارائه می‌نمایند این تلفن‌ها را به ابزار بسیار مهمی از نظر الگوهای کنونی اندیشه، ارتباط، رفتار و ارتباط اجتماعی در میان کاربران بدل نموده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)