دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی

نویسندگان: توماس گراهام و ری تامپسون – برنامه‌ریزی بحران همیشه اهمیت داشته است، اما برکسی پوشیده نیست که بسترهای ارتباطاتی بلادرنگ فعلی اهمیت ویژه ای در صنعت روابط‌عمومی پیدا کرده است.


نویسندگان: توماس گراهام و ری تامپسون
 

برنامه‌ریزی بحران همیشه اهمیت داشته است، اما برکسی پوشیده نیست که بسترهای ارتباطاتی بلادرنگ فعلی اهمیت ویژه ای در صنعت روابط‌عمومی پیدا کرده است.

 

ما باید در کنار مولفه های همچون مرگ و مالیات، «بحران» را نیز در لیست اقلامی قرار داد که نمی‌توان از آن اجتناب کرد. اما ما می توانیم تاثیر آن را به حداقل برسانیم و از این فرصت صرف نظر از نوع بحران به عنوان یک نیروی توانمند استفاده کنیم.


به عنوان یک رهبر، دریافت پیام های صحیح در طی بحران برای مقابله با آن حیاتی است؛ چراکه به شما اجازه می دهد همچنان به محافظت از برند خود ادامه داده و احتمالا آن را رشد دهید. این چیزی است که یک بحران می تواند انجام دهد: با برنامه‌ریزی مناسب، سازمان شما می تواند حتی قوی تر از قبل ظاهر شود، و باعث ایجاد اعتماد در دل ذینفعان گردد، امری که برای بقای سازمان و شرکت شما ضروری است. بنابراین تحویل پیام حیاتی است.

فاز1: برنامه‌ریزی
فاز2: تمرین
فاز3: واکنش
فاز4: ریکاوری (بازیابی)

 


مقاله را اینجا دانلود کنید:

 

https://bit.ly/2TOvHm4