شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| آیا به دنبال راه بهتری برای تبلیغ محصولات خود هستید؟ طبق تحقیقات ما، 65 درصد از بازاریابان می خواهند از تأثیرگذاران استفاده کنند.
به گفته eMarketer، سال 2021 یک سال رشد بزرگ را برای مشاغلی که روی تأثیرگذاران سرمایه گذاری می کنند آغاز کرد. تا سال 2023، تنها در ایالات متحده یک صنعت 4.62 میلیارد دلاری خواهد بود.
دلیل اصلی سرمایهگذاری بیشتر کسبوکارها بر روی اینفلوئنسرها به یک کلمه خلاصه میشود: الگوریتمها.
در تمام رسانههای اجتماعی، الگوریتمها به کسانی که مخاطبان بسیار دارند و کسانی که محتوایی را تولید میکنند که مردم مصرف میکنند، پاداش میدهد. اینجاست که اینفلوئنسرها تمایل به درخشش دارند.
سهم مشاغلی که از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند به طور قابل توجهی در حال رشد است. به نمودار زیر نگاهی بیندازید:
در حالی که این داده ها بر مشاغل با بیش از 100 کارمند متمرکز است، نکته کلیدی این است که خط روند به سرعت در حال صعود است. صرف نظر از اندازه شرکت (یا مشتریان)، فرصت واقعی در اینجا وجود دارد.
منبع انگلیسی:
publicrelationstoday
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
مایکل استلزنر / 17 دسامبر 2021
|
نظر بدهید