پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در تهران آغاز شد

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه سال جاری در محل سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) آغاز شد.

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه سال جاری در محل سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) آغاز شد.

به گزارش شارا، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در 10بخش ادبیات (مستندسازی – داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب – نشریه داخلی – بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر – اینفوگرافی – عکس- کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشن‌گرافیک- برنامه‌های ویدیوئی کوتاه)، رسانه‌های دیجیتالی (وبسایت- مولتی‌مدیا- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی در حال برگزاری است.

همچنین در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه «ویروس کرونا» و «حمایت از انتشار آثار علمی در حوزه روابط‌عمومی» در نظر گرفته شده که آثار برگزیده و مرتبط با موضوعات مذکور مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

 

داوری آثار پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را محمود مختاریان، امیرمسعود مظاهری، احمد یحیایی‌ایله‌ای، حسین امامی، سیدشهاب سیدمحسنی، علی فروزفر، قربانعلی تنگ‌شیر، مریم سلیمی، بهزاد خورشیدی، پرویز آزموده و مهدی باقریان برعهده داشتند.

 

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توانسته، 1786 اثر را از روابط عمومی ها به خود جلب کند.

 

همچنین در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است، به سه روابط عمومی برتر، دیپلم افتخار اعطا می شود.

 

در این جشنواره علاوه بر اعطای جوایز روابط عمومی ها در دو سطح استانی و ملی، از کارشناسان برتر انتشارات روابط عمومی نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات در حال برگزاری است.