شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| همه شرکت ها تحقیق انجام می دهند با این وجود سخت است که در ساعت های اداری عادی که در آن ها به نظر می رسد خیلی از رویدادهای دیگر پیشی می گیرند، برای تحقیق بودجه بگذاریم و آن را اولویت قرار دهیم.
الان وقت آن است که کارمندان، به خصوص آنها که بیشتر از این قرنطینه کرونایی تاثیر پذیرفته اند را تشویق کنیم که بر تحقیق تمرکز کنند. با مقداری کمک همه می توانند تحقیق انجام دهند و تاثیر گذار باشند. کسانی که در این دوره در تیم شما کمتر از بقیه کار دارند را شناسایی کنید (به عبارت دیگر کارمندانی که بر رخدادهای زنده متمرکزند) و آن ها را به سمتی هدایت کنید که تحقیقاتی که موجب مطلع شدن شما از فعالیت های بازاریابی و روابطعمومی در آینده می شوند را تکمیل کنند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید