تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید

مطالعه‎ ی اخیر توسط کانتار نشان داده که از زمان آغاز پاندمی، جستجوی اینترنتی به میزان 70 درصد و بهره‎ برداری از رسانه‌های اجتماعی نیز به میزان 61 درصد افزایش یافته است. بنابراین هم ‎اکنون مخاطب شما بیش‌ازپیش به شما دسترسی دارد.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مطالعه‎ ی اخیر توسط کانتار نشان داده که از زمان آغاز پاندمی، جستجوی اینترنتی به میزان 70 درصد و بهره‎ برداری از رسانه‌های اجتماعی نیز به میزان 61 درصد افزایش یافته است. بنابراین هم ‎اکنون مخاطب شما بیش‌ازپیش به شما دسترسی دارد.


اما باید مراقب نحوه‌ی ترویج محتوای خود در این دوران باشید. مشخص است که این ویروس در صدر اولویت‌های ذهنی تمامی افراد جامعه است. بنابراین هم ‎اکنون وقت ترویج محتوای بی‌ربط و تصادفی در فید رسانه‎ های اجتماعی یا سایر خروجی‎ های رسانه ‎‏ای نیست. در این صورت، شما را بی‌توجه به شرایط و حتی مخل آن قلمداد می‌کنند.