پنج کتاب در آیین افتتاحیه بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی شد

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در روز ۸ اسفند، در سالن اصلی برگزاری بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، پنج کتاب تخصصی به طور هم‌زمان رونمایی شد.


به گزارش شارا، اولین کتاب‌، «شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: استراتژی‌های نوین برای برقراری ارتباط» است. این مجموعه مقالات به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان گردآوری شده و در ۳۲۵ صفحه به بررسی روش‌های شخصی‌سازی پیام‌ها و به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی پرداخته است.

کتاب دوم «راهنمای سفارشی‌سازی در روابط‌عمومی»، اثر مهدی باقریان، به‌صورت جامع به بررسی اصول و فن‌های سفارشی‌سازی در ارتباطات می‌پردازد. این راهنما در ۲۴۱ صفحه، فرصت‌ها، چالش‌ها و مزایای سفارشی‌سازی را برای سازمان‌ها تشریح کرده است.

 


سومین کتاب، «تشریفات اینترنتی؛ آداب اجتماعی استفاده از ابزارهای دیجیتال» اثر عادل میرشاهی و ویکتوریا ترک، راهنمای جامعی در خصوص آداب و شیوه‌های درست استفاده از فضای دیجیتال ارائه می‌دهد. این کتاب به کاربران اینترنت و فعالان رسانه‌ای کمک می‌کند تا در برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی با رعایت اصول اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند.

 


کتاب چهارم، «معلولیت و رسانه؛ راهنمای رسانه برای بازنمایی افراد دارای معلولیت» توسط محمد کمالی و محمدرضا دشتی تألیف شده است. این کتاب در ۱۹۴ صفحه، راهکارهایی برای بازنمایی صحیح افراد دارای معلولیت در رسانه‌ها ارائه می‌دهد.

کتاب پنجم، «نبض ارتباطات؛ روابط‌عمومی در مسیر تحول» است که توسط بهمن علی‌بخشی تدوین شده و به بررسی روندها و تحولات نوین در عرصه روابط‌عمومی پرداخته است.

هم‌اکنون بیست‌ویکمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران 8 اسفند ۱۴۰۳، در «مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی» در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/