
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| در طول زمان تصدی من به عنوان یک کارآموز رسانه اجتماعی این فرصت را پیدا کردم که به سمت استراتژی های رسانه اجتماعی حرکت کنم؛ به این سمت که چگونه می توانیم با یک استراتژی رسانه اجتماعی به ارزش افزوده سازمان کمک کنیم. ما سرمان را تراشیدیم و با ایده های خوبی روبرو شدیم که نهایتا به ما کمک کرد که بر یکی از مهمترین چالش های رسانه اجتماعی که خدمات مشتریان است فائق آییم.
اگر خدمات مشتری مد نظر شما نیست، بنابراین تیم روابط عمومی شما زمان زیادی را صرف می کنند در حالیکه نمی توانند دستاوردهای کافی را بدست آورند. یک شرکت می تواند تعیین کند که سخنگوی شرکت، شخصیتی کاریزما باشد و در عین حال شکست را تجربه کند چون افرادی که در پیشانی سازمان با مشتریان برخورد می کنند در کار خود دچار کاستی شوند.
ارزیابی روابط عمومی مساله پیچیده ای است که اغلب افرادی که در روابط عمومی ها کار می کنند با توجه به حجم قابل توجهی از محتوا در نشریات روز تخصصی دنیا که درباره این موضوع می نویسند، هنوز به درستی نمی دانند که چگونه می توانند پی ببرند که چه تاثیری بر نگاه مخاطبان داشته اند و فراتر از آن اینکه آیا خود روابط عمومی توانسته است خودش را به مخاطبانش اثبات کند یا اینکه بیشتر مخاطبان فکر می کنند که روابط عمومی در صدد فریب آنهاست.
ما خوب شاهد این مورد بودیم که چگونه خدمات مشتریان در فلان صنعت توانسته است که خود را در این حوزه تقویت کند و پیشتاز این عرصه شود.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا
|
نظر بدهید