شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در سال 2024، برندسازی تحولات عمدهای داشت و برندها به رویکردهای جدیدی روی آوردند. برخی از برندها با کنار گذاشتن مینیمالیسم، به طراحیهای شجاعانهتر و انسانیتر روی آوردند. نوستالژی و شخصیت در هویتهای بصری برجسته شد تا ارتباط عمیقتری با مخاطبان برقرار کنند.
برند موزیلا، با تغییر هویت و استفاده از رنگهای شاد و الهامی از اینترنت اولیه، تلاش کرد تا ارتباط انسانیتری برقرار کند.
همچنین برند کلیک با طراحی جذاب و یادآوری خاطرات خانگی، ارتباطی عاطفی و انسانی با مخاطبان خود برقرار کرد.
برندهای دیگری مانند آنو (Anno) و نُوشِن نیز هویتهای خود را بهروز کردند تا فضای جدیدی از ارتباطات انسانی را ایجاد کنند.
این تغییرات نشاندهنده اهمیت انسانیت، نوستالژی و اصالت در برندسازی بود و برندها تلاش کردند تا با روایت داستان و ایجاد حس آشنایی، وفاداری مخاطبان را جذب کنند.
نویسنده: اولیویا اتکینز (Olivia Atkins)
تاریخ انتشار: 17 دسامبر 2024
منبع انگلیسی: It’s Nice That
منبع فارسی: شارا
نظر بدهید