شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || بیایید با تصور نادرستی که میگوید “روابط عمومی مرده است” مقابله کنیم. این دیدگاه معمولاً توانایی روابط عمومی برای سازگاری با زمانهای در حال تغییر را نادیده میگیرد. رسانههای اجتماعی و بازاریابی دیجیتال ارتباطات را متحول کردهاند، اما به معنای منسوخ شدن روابط عمومی سنتی نیستند.
برعکس، این رسانهها دسترسی و کارایی روابط عمومی را افزایش میدهند و کانالهای جدیدی برای تقویت پیامها و تعامل با مخاطبان مختلف در سطح جهانی فراهم میکنند.
یکی از دلایل اصلی ماندگاری روابط عمومی، توانایی آن در پرورش اعتماد و اعتبار است. در دنیایی که پر از شک و بیاعتمادی است، ارتباطات معتبر از همیشه حیاتیتر شده است. مصرفکنندگان با تبلیغات فراوان بمباران میشوند، اما آنها به دنبال ارتباط واقعی با برندهایی هستند که با ارزشهایشان همخوانی دارند.
در اینجا، روابط عمومی به خوبی درخشیده و مخاطبان را از طریق رسانههای کسبشده به برندها متصل میکند. چه از طریق مقالات رهبری فکری و چه با داستانسرایی قانعکننده برای روزنامهنگاران، روابط عمومی به برندها این امکان را میدهد که اعتماد مخاطب را جلب کرده و پایهای برای وفاداری و حمایت طولانیمدت ایجاد کنند.
روابط عمومی در شکلدهی به درک عمومی و مدیریت شهرت نقش حیاتی دارد، امری که در دنیای فوقمتصل امروز چالشبرانگیزتر است. با انتشار سریع اخبار در رسانههای اجتماعی، برندها باید در استراتژیهای ارتباطی خود فعال و آماده باشند.
متخصصان روابط عمومی با مدیریت بحرانها، پاسخ به بازخورد مشتریان و شناسایی فرصتها، اعتبار برند را حفظ میکنند. در زمانی که یک توییت ویروسی میتواند به موفقیت یا شکست یک برند منجر شود، داشتن یک رویکرد استراتژیک در روابط عمومی امری ضروری است.
نویسنده: اوبری اسمیت
تاریخ انتشار: 26 سپتامبر 2024
منبع: Sprout Social
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
نظر بدهید