سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی ها را تشریح کرد

ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی ها را4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 تشریح کرد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، انوشیروان محسنی بند پی امروز یکشنبه ٢٢ مهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت: ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها نسبت به سایر حوزه ها وظایف سنگین تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست کم بگیرند.


محسنی بندپی، جزیره ای کار کردن در روابط عمومی ها را اسیب را دانست و افزود : هم افزایی درروابط عمومی ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد.


سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع رسانی و تاکید رئیس جمهور برای رفتن به میان مردم از روابط عمومی های حاضر در این نشست خواست که این امور را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.


محسنی بندپی با تشریح اقدامات انجام شده در بخش های مختلف وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی از اقدامات انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.


گفتنی است روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نیز در این نشست سیاست های کلی و منسجم روابط عمومی های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی دستگاه های تابعه را تشریح کرد ومحسنی بندپی به سوالات تخصصی حاضران پاسخ گفت.