معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: روابط‌عمومی باید زبان گویای کاربران حرفه‌ای باشد

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، روابط‌عمومی را به عنوان زبان گویای کاربران حرفه‌ای هر سازمان دانست و بر ضرورت پرهیز از توجه صرف به برجسته‌سازی یکسویه عملکرد روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، روابط‌عمومی را به عنوان زبان گویای کاربران حرفه‌ای هر سازمان دانست و بر ضرورت پرهیز از توجه صرف به برجسته‌سازی یکسویه عملکرد روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان تنظیم‌گر روابط‌ بین صاحب کالا، شرکت و راننده باید به شناخت دقیقی از مسائل و مشکلات موجود در بخش، دست پیدا کند و از طریق روابط‌عمومی بستر ارتباطی مؤثر با کاربران از جمله رانندگان و عموم مردم و خدمات‌ گیرندگان از بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای فراهم می‌شود.


وی با تأکید بر جلب اعتماد مخاطبان و کاربران افزود: یکی از توانمندی‌های مسئولان روابط‌عمومی، مشاهده نقاط ضعف و کاستی‌ها و انتقال این اطلاعات به مدیران است تا نسبت به رفع مشکلات اقدام شود و در چنین شرایطی انتظار می‌رود خدمات مطلوب‌تر و مناسب‌تری به مردم و خدمات گیرندگان ارایه شود.


حسن‌نیا خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی نقشه راه مدیر یک سازمان و دستگاه اجرایی است و به‌کارگیری ابزار و تکنولوژی‌های دنیای امروز از جمله تجهیزات سخت‌افزاری و بیان مشکلات از طریق تصاویر و فیلم‌های مستند نقش قابل توجهی در این وظیفه ایفا می‌نماید.


معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: مردم و کاربران باید فعالیت روابط‌عمومی را در ارایه خدمات مشاهده کنند و روابط‌عمومی هم متقابلاً باید زبان گویای مردم بوده و مسائل و مشکلات و نظرها و پیشنهادهای مردم و مخاطبان به سازمان منتقل گردد.