روابط‌عمومی‌ها گیلان را بشناسانند

استاندار گیلان گفت: گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود.
مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی گیلان جایگاه روابط عمومی در استان را توانمند خواند و اظهار کرد: در گیلان ظرفیت و انرژی بسیار گسترده‌ای در بحث روابط عمومی وجود دارد که باید جایگاه خود را پیدا کنند.

  استاندار گیلان گفت: گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود.
 
 مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی گیلان جایگاه روابط عمومی در استان را توانمند خواند و اظهار کرد: در گیلان ظرفیت و انرژی بسیار گسترده‌ای در بحث روابط عمومی وجود دارد که باید جایگاه خود را پیدا کنند.
 
 وی با بیان اینکه نباید محدود نگاه و فکر کنیم، افزود: نگاه در کار باید متفاوت باشد تا اثرگذاری آن بیشتر نمایان شود.
 
 مقام ارشد دولت در گیلان، هدف‌گذاری در کار را مهم خواند و ابراز کرد: شورای روابط عمومی باید این هدف‌گذاری را در سند راهبردی استان لحاظ کند و تقسیم کار صورت گیرد و هر یک فکر و اندیشه نوین ارائه دهند.
 
 وی روابط عمومی را ابزار کار نظام نامید و اذعان کرد: کاری که برای برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌های استان آغاز شده باید با جسارت، اراده، قوی و اقتدار انجام گیرد و لازمه این کار توکل بر خداوند است.
 
 سعادتی، برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌ها را نقطه عطف در ایجاد فضا برای مشارکت بیشتر دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده بهینه شود.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌های اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ناشناخته هستند، ابراز کرد: گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود و با باز شدن مسیر قانونی باید مسئله ارتباط بین روابط عمومی و مدیر کل برطرف شود.
 
 استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید سالم کار کرده و واقعیت‌ها را منعکس کنند، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها باید کاری را که انجام شده است، به درستی منعکس کنند و ایده‌های خوب داشته باشند.
 
 وی، با ابراز نارضایتی از سایت استانداری گیلان، یادآور شد: سایت خبری استانداری مربوط به استاندار نیست بلکه به تمام گیلان تعلق دارد و باید اخبار و عملکردهای تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سایت قرار گیرد تا گیلان از این طریق شناخته شود.