شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– نماینده استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از به وجود آمدن اختلافات بین سازمانی جلوگیری کنند، گفت: روابط عمومی ها همچنین باید مراق باشند تا دچار اغراق گویی و افت تنبلی و سستی در مجموعه کارهای خود نشوند.
غلامحسین شیری علی آبادی در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها یکی از واحد هاو بخش های حساس و مهم در هر سازمان و نهادی به شمار می آیند، افزود: به عبارتی روابط عمومی ها زبان گویای سازمان ها و نهادها به محسوب می شوند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها تنها بخشی هستند که زحمات و فعالیت های صورت گرفته از سوی پرسنل سازمان ها را برای مردم بازگو می کنند، گفت: همچنین روابط عمومی ها باید خواسته ها و مطالبات مردم را به مسوولان سازمان ها منتقل کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه به حساسیت روابط عمومی ها باید افرادی در بخش ها به فعالیت بپردازند که متعهد و متخصص باشند، بیان داشت: روابط عمومی ها باید از توانایی های بالای ارتباطی و دو سویه بین مردم با سازمان و سازمان با مردم داشته باشند.
وی در ادامه اغراق گویی و دادن آمارهای غلط را آفت روابط عمومی ها دانست و گفت: تنبلی و سستی یکی دیگر از نقاط ضعف و عامل رکود روابط عمومی ها محسوب می شود.
شیری علی آبادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی فعال باید از فعالیت های به حق مجموعه خود دفاع کند، گفت: همچنین روابط عمومی فعال باید از ارتباطات بین سازمانی خوبی نیز با مجموعه های مختلف برخودار باشد.
وی به ضرورت به روز شدن و ارائه آموزش های مناسب در عرصه فعالیت های مربوط به روابط عمومی ها، افزود: روابط عمومی ها از لحاظ امکانات نیز باید در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشند.
|
نظر بدهید