شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد، رئیس کمیته روابط عمومی شرکتهای قطار شهری کشور که متشکل از ١١ عضو است، شد.
به گزارش شارا، اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور برای بهرهوری بیشتر متشکل از چند کمیته چون کمیته کمیته منابع انسانی، خرید تجهیزات و روابط عمومی است که با مشورت و شورا برای بهتر برگزارشدن مراسمات و تعاملات بیشتر با جامعه هدف و رسانهها مینشیند.
کمیته روابط عمومی نیز متشکل از ١١ عضو از شهرهای مشهد، تهران، قم ، شیراز، اصفهان، کرمانشاه، کرج، اهواز و تبریز است که با رایگیری صورتگرفته، مشهد رئیس کمیته روابط عمومی اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور شد.
حسینی، رئیس کمیته روابط عمومی اتحادیه شرکتهای قطار شهری دراینباره گفت: این انتخاب به مدت یک سال خواهد بود و متروی تهران نیز دبیر این کمیته شد.
وی درباره کار کمیته روابط عمومی بیان کرد: کمیته روابط عمومی برای یکپارچهسازی اخبار و اطلاعات مترویی، ایجاد سایت مشترک روابط عمومیهای کشور، برگزاری مراسمات بهصورت یکپارچه، اطلاعرسانی به مردم از نحوه حفاری در دیگر شهرها، ارتباط با سازمانهایی که به ما مربوط میشود و نیاز به ارتباطگیری با آنها وجود دارد و همچنین برگزاری جلسات خاص با دولت اقدام خواهد کرد.
حسینی این انتخاب را برای مشهد فرصت مناسبی دانست و افزود: مشهد از پتانسیل قوی ریلی در کشور برخوردار است و برگزیده کشور نیز شده است از همین رو برنامههای خاصی داریم و قرار است تبادل تجربیات و عمل منسجمی میان شرکتهای قطار شهری شکل بگیرد.
|
نظر بدهید