کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ صحبت مستقیم درباره روابط عمومی

Robert Wynne – اصول روابط عمومی، چگونگی یافتن و درگیر شدن با مخاطب خود، نفوذ موفقیت‌آمیز در رسانه، نوشتن یک سرمقاله که حیرت‌انگیز باشد، ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی متقاعدکننده، ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند و اندازه‌گیری موفقیت روابط عمومی در این طنز و بدون هیچ منعی، معرفی هنر روابط عمومی را بیاموزید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی یک کسب‌وکار ترغیبی است. هرکسی که بخواهد تا بیاموزد چگونه پیام خود را ابلاغ کند و بر رسانه‌ها، مشتریان، کارکنان، همتایان خود یا هرکسی که از این کتاب نفع می‌برد تأثیر بگذارد.


با در هم شکستن خرد متعارف، صحبت مستقیم با پاسه های آسان، کلیشه‌های خسته‌کننده و افسانه‌هایی از رسانه اجتماعی پراکنده می‌شود. با پنج میلیون قطعه از محتوای ارسال‌شده در هر روز فقط در Facebook، تأثیرگذاری دشوار است.


هیچ راه حل آسانی وجود ندارد (علی رغم آنچه برخی مولفان می‌گویند، اکثر تبلیغات‌ها و بازاریابی‌های رسانه اجتماعی کار نمی‌کند). متقاعد کردن افراد برای خرید محصولات و خدمات یا پشتیبانی از رویدادها دشوار است. اما روش‌هایی وجود دارد که کار می‌کند و شما آن‌ها را در این کتاب خواهید یافت.


اصول روابط عمومی، چگونگی یافتن و درگیر شدن با مخاطب خود، نفوذ موفقیت‌آمیز در رسانه، نوشتن یک سرمقاله که حیرت‌انگیز باشد، ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی متقاعدکننده، ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند و اندازه‌گیری موفقیت روابط عمومی در این طنز و بدون هیچ منعی، معرفی هنر روابط عمومی را بیاموزید.


این کتاب برای کارآفرینان، مالکان کسب‌وکارهای کوچک، دانشجویان، کسانی که در کسب‌وکار روابط عمومی کار می‌کنند و می‌خواهند تا مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند و هر مصرف‌کننده رسانه‌ای که می‌خواهد تا رازهای متقاعدسازی را درک کند عالی است. با پیامی از نویسنده برنده جایزه Emmy، آقای Dave Boone (جوایز آکادمی، جوایز Tony) شما خواهید آموخت تا در مهارت‌های روابط عمومی و استراتژی‌هایی برای نوشتن خوب و ارائه پیام خود به شیوه‌ای درست در زمان درست به مخاطب درست استاد شوید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)