شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– آیا برای استارتآپ خود توجه رسانه ای بیشتری می خواهید، اما نمی توانید یک تیم کامل روابط عمومی استخدام کنید؟ پس این کتاب برای شما مناسب است.
به گزارش گروه بین الملل شارا، این کتاب را بخوانید تا 50 نکته روابط عمومی در مورد چگونگی نوشتن و انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، ایجاد یک فهرست رسانه ای و برقراری ارتباط با روزنامه نگاران، راه اندازی در ProductHunt، ایجاد اخبار زمانی که شما هیچ خبری ندارید، ایجاد یک صفحه مطبوعاتی، و سنجش و ارزیابی نتایج روابط عمومی، را بیابید و بیاموزید.
این 50 نکته روابط عمومی (که باید به واسطه خودتان انجام شود) می تواند به استارتآپ شما کمک کند تا به اندازه بودجهتان برای خود سر و صدایی ایجاد کند و به طور مرتب تضمین کند که شرکت شما در اخبار ماندنیست.
|
نظر بدهید