شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| در این نوشتار به 7 مورد از تکنیک هایی که می تواند به شما کمک کند تا نظر خبرنگاران را به خود جلب کنید، اشاره می شود:
1. نکته کلیدی خود را ابتدا بگویید.
در اشاره به یک گزارشگر، لید خبرتان را دفن نکنید. وقتی یک مصاحبه رسانه ای انجام می دهید، ابتدا نکته اصلی خودتان را بیان کنید.
2. کوتاه بیان کنید.
یک گزارشگر حدود 100 تا 300 ایمیل در طول روز دریافت می کند که می خواهند او را متقاعد کنند که خبرشان دارای ارزش است. صندوق صوتی آنها مملو از این صداهاست. یک ایمیل کوتاه ممکن است به طور کامل خوانده شود. برای افزودن جزئیات، لینک بدهید.
3. ارائه چیزی ویژه که درباره هیچ چیز نیست.
تک کرانچ از داستان هایی مشارکتی کمک می گیرد اما آنها هیچ چیزی که منحصر به فرد باشد ارائه نمی کنند.
4. به مکان های خاص بروید.
برای افزایش شانس خود در ملاقات با خبرنگاران، به سراغ آنها بروید و توجه شان را به خودتان جلب کنید. یک گفتگو در کنفرانس صنعتی یا یک ملاقات ترتیب دهید. به یک شهر سفر کنید که گزارشگران در آنجا حضور دارند.
5. یک داستان کامل بگویید.
داستان سرایی یک آغاز، میانه، انتها و قهرمان دارد. شخص را زمانی وارد کنید که شما با یک گزارشگر در حال صحبت می باشید. در مجموع حقیقت این است که صاحبان شرکت دوست ندارند که مشکلات مشتریان برجسته شود.
6. از عناصر غافلگیری استفاده کنید.
گزارشگران دوست دارند که شگفت زده شوند.
7. به صورت بصری ارائه دهید.
همیشه یک عکس از بنیانگذار، عکسی از صفحه اپلیکیشن و سایر گرافیک های دستی داشته باشید. اینفوگرافیک ها و ویدئوها محبوب هستند. برای یادداشت های رسانه اجتماعی، از یک ابزار رایگان گرافیکی مانند کانوا استفاده کنید.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید