۵۰ مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس

فهرست سالانه ۵۰ مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس برای سومین سال متوالی، رهبران بازاریابی را که ریسک کرده‌اند، وضعیت موجود را مختل کرده‌اند و تأثیر قابل‌توجهی بر رشد و تحول برندها و کسب‌وکارهای خود داشته‌اند، به رسمیت می‌شناسد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || در دنیای پویای چرخه‌های خبری دائماً در حال تغییر، پیام‌های در حال تکامل، پلتفرم‌های جدید برای دسترسی به مشتریان، فناوری‌های نوظهور و نوسانات اقتصادی، یک مدیر ارشد بازاریابی (CMO) بودن کار آسانی نیست.

 

 فهرست سالانه ۵۰ مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس برای سومین سال متوالی، رهبران بازاریابی را که ریسک کرده‌اند، وضعیت موجود را مختل کرده‌اند و تأثیر قابل‌توجهی بر رشد و تحول برندها و کسب‌وکارهای خود داشته‌اند، به رسمیت می‌شناسد.


برگزیدگان امسال شامل کهنه‌کاران شرکت‌های بزرگ مانند لیندا باف، مدیر ارشد بازاریابی جنرال الکتریک هستند. باف پس از یک دهه حضور در این سمت، به رهبری جنرال الکتریک در افزایش دید عمومی در حین تقسیم شدن به سه نهاد مجزا کمک کرد: GE Healthcare، GE Vernova و GE Aerospace. در دسامبر ۲۰۲۲، باف مسئولیت خرید تمام فضای تبلیغاتی در نسخه چاپی نیویورک تایمز و همچنین بیشتر تبلیغات دیجیتال برتر آن توسط جنرال الکتریک برای معرفی این تقسیم‌بندی بود.

براد هیراناگا، مدیر برند و برندسازی Cotopaxi، شرکت پوشاک، نیز مورد تقدیر قرار گرفت. او به فوربس گفت که این استارت‌آپ را در سفری از کارآفرینی به کارآفرینی رهبری می‌کند، قابلیت‌ها و فرهنگ بازاریابی آن را بازطراحی می‌کند و به کانال‌های رسانه‌ای جدید گسترش می‌دهد.

او همچنین ماموریت برند را برای انجام کارهای اجتماعی در مرکز پیام‌های خود قرار داده است.

ینیت مهرا، مدیر ارشد بازاریابی Chime، این بانک آنلاین را به عنوان اولین برند دیجیتال و مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی که مانند اعضای یک جامعه صحبت می‌کند، ایجاد کرد و نزدیک به ۱ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورد.

و ماگی شمرین، مدیر تبلیغات United Airlines، به ایجاد یک کمدی رمانتیک شش دقیقه‌ای تعطیلات به نام “Connection Lost” کمک کرد که در Bumble تبلیغ شد.

به طور کلی، ۷۶٪ از بازاریابان در فهرست امسال از شرکت‌های سهامی عام هستند که ۸۰٪ آنها در ایالات متحده مستقر هستند. اکثریت – ۶۲٪ – زن و ۳۲٪ افراد رنگین پوست هستند.

فهرست سالانه ۵۰ مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس، رهبرانی را که در سال ۲۰۲۴ قوانین را زیر پا می‌گذارند، به رسمیت می‌شناسد.

این برندگان شامل کهنه‌کاران شرکت‌های بزرگ و همچنین رهبران استارتاپ‌ها هستند.

آنها با ریسک کردن، وضعیت موجود را مختل کرده و تأثیر قابل توجهی بر رشد و تحول برندها و کسب و کارهای خود داشته‌اند.

اکثریت برندگان از شرکت‌های سهامی عام هستند که در ایالات متحده مستقر هستند.

تعداد قابل توجهی از آنها زن و افراد رنگین پوست هستند.

منبع انگلیسی: forbes

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/