5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی

متیو شوارتز – برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است.


در این نوشتار پنج دلیل برای اینکه هر کسب و کار باید به ویدئوی زنده به عنوان بخشی از زرادخانه خود توجه داشته باشد، می پردازیم:


1. رویدادهای زنده تحت تاثیر الکتریسیته قرار گرفته اند. به همین دلیل است که مردم به رویدادهای ورزشی و کنسرت ها می روند. انرژی خاصی در پخش زنده است که در تکرار آن نمی باشد.


2. رسانه های اجتماعی و دیجیتال برای پخش زنده ساخته شده اند. چت های توییتر. گفتگوی آنلاین گوگل پلاس. رسانه های اجتماعی و کانال های دیجیتال همه برای تعاملات آنلاین ساخته شده اند. گام طبیعی بعدی برانگیختن کانال ها با پخش زنده ویدئویی است. این کار را می توان با نرم افزارهایی که به لطف کرونا گسترش زیادی یافته‌اند انجام داد.


3. پخش زنده با محتوا برانگیخته می شود. پخش زنده تنها برنامه هایی نیستند که به طور مستقیم پخش می شوند. آنها شامل مخاطبان شما به عنوان برانگیزاننده محتوای چند رسانه ای از قبیل ویدئوها، تصاویر و گرافیک ها، گزارش ها و پیمایش ها و حتی موزیک های اصیل دیگر می شوند.


4. پخش زنده تعامل را تشویق می کند. به ویژه پخش زنده ای که به طور فعال در شبکه های اجتماعی و کانال های دیجیتال انجام می شود. مکانیسم های تعاملی به درستی ساخته شده اند. با کلیک بر روی یک دکمه مردم می توانند بلافاصله خودشان را در میان داستان پیدا کنند. آنها خودشان را در حال مشارکت، تعامل، به اشتراک گذاری و اضافه کردن به محتوا می بینند.


5. رویدادهای زنده نانوشته اند. بدون شبکه کار می کنند. هیچ کس نمی تواند آنچه را که رخ می دهد را پیشگویی کند. به نحوی که می توان گفت حالت جادویی دارد. برندها نباید از صدای هیس پخش زنده بترسند بلکه باید آن را در آغوش بگیرند. چراکه پخش مستقیم راهی قدرتمند برای تحریک مردم است و طرفداران و پیروان را به شما متصل می کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)