۴۰درصد از مدیران بر این باورند که با توجه به مطالعه خلاقانه روابط عمومی، سازمان هایشان می توانند بهبود یابند.

این نظرسنجی که از ۶۵۰ نفر کارگزار روابط عمومی از بیش از ۳۵ کشور در سراسر جهان تهیه شده است، از مدیران، که حدود ۳۸ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند، خواسته شد که به اهمیت خلاقیت در تصمیم گیری ها از ۱۰ نمره، عددی را اختصاص بدهند. بیش از سه چهارم نمره ۷ یا بالاتر، و دو سوم نمره ۸ یا بالاتر را اختصاص دادند.

شارا– ۴۰درصد از مدیران بر این باورند که با توجه به مطالعه خلاقانه روابط عمومی، سازمان هایشان می توانند بهبود یابند.
 به گزارش شارا، نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی هولمز، NowGoCreate و کچام نشان می دهد که خلاقیت یک عنصر مهم در تصمیم گیری برای حفظ سازمان ها و شرکت ها است.
 این نظرسنجی که از ۶۵۰ نفر کارگزار روابط عمومی از بیش از ۳۵ کشور در سراسر جهان تهیه شده است، از مدیران، که حدود ۳۸ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند، خواسته شد که به اهمیت خلاقیت در تصمیم گیری ها از ۱۰ نمره، عددی را اختصاص بدهند. بیش از سه چهارم نمره ۷ یا بالاتر، و دو سوم نمره ۸ یا بالاتر را اختصاص دادند.
 همچنین نتایج این بررسی نشان می دهد که به متخصصان روابط عمومی برای حرکت فراتر از  روابط رسانه ای نیاز است.
 رئیس موسسه کارگزار روابط عمومی در همین رابطه با بیان این مطلب که در شرایط اقتصادی کنونی، نوآوری اهمیت زیادی دارد، گفت: هر سازمان و مشتری برای دستیابی به موفقیت نیازمند ارائه ایده های خلاق است.
 وی افزود: صاحب نظران اعتقاد دارند گزارش هولمز یک ابتکار جدید است که هدفش به نمایش گذاشتن توانایی های خلاق صنعت روابط عمومی است.
 باقریان گفت: گزارش هولمز مبتنی بر دو مولفه کلیدی یعنی خلاقیت و ایجاد محتوا است. علاوه بر این، همچنین این گزارش به مدیران، سازمان ها و شرکت ها کمک می کند تا روش ها و تکنیک های خلاق خود را گسترش دهند.
 منبع:
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)