شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| خیلی از بازاریاب ها وقتی پای تعیین اهداف کمپین به میان می آید، فکر می کنند با غول مرحله آخر بازی های کامپیوتری رو به رو هستند. اگر نظر ما را بخواهید، ماجرا این قدرها هم سخت و پیچیده نیست. به همین خاطر ما در اینجا بعضی از اهداف مناسب برای تبلیغات کلیکی را برای تان فهرست کرده ایم تا کارتان از هر زمان دیگری ساده تر شود:
• ایجاد آگاهی درباره برند
هر برندی برای فروش محصولاتش نیاز دارد مشتریان به خوبی آن را بشناسند. این طوری شما مثل ستاره های سینمایی همیشه میان مشتریان محبوب خواهید بود. بنابراین اگر بعضی از تبلیغات کلیکی تان فقط و فقط با هدف شناخت بهتر مشتریان از برندتان طراحی شود، نه تنها ایرادی ندارد، بلکه خیلی هم خوب است.
• ارائه پیشنهادهای ویژه
آیا کسی را سراغ دارید که از خرید همراه با تخفیف متنفر باشد؟ بعید می دانم حتی یک نفر هم در دنیا پیدا شود که از جشنواره های تخفیف استفاده نکرده باشد. به همین خاطر طراحی تبلیغات کلیکی برای موفقیت در چنین حوزه ای پیشنهاد ویژه ما برای برندها خواهد بود. شما این طوری می توانید در یک چشم به هم زدن همه مشتریان حاضر در بازار را به سوی برندتان بکشانید و طوری میخکوب شان کنید که هیچ برند دیگری در بازار به چشم شان نیاید.
• فروش عادی محصولات
شما قرار نیست همیشه محصولات تان را با کلی تخفیف و شرایط ویژه به فروش برسانید. راستش را بخواهید مشتریان هم همیشه این طوری خرید نمی کنند. پس گاهی اوقات تبلیغات کلیکی تان را به طور عادی و فقط با هدف فروش بیشتر پیش روی مشتریان قرار دهید. البته یادتان نرود که قرار نیست چنین تبلیغاتی خیلی ساده طراحی شود و همچنان باید به چشم یک تبلیغ مهم به آن نگاه کنید.
• افزایش ترافیک سایت
استراتژی سئو دیگر آنقدر سر و صدا به پا کرده که حتی بازاریاب های آماتور هم خیلی خوب آن را بشناسند. فکر می کنم لازم به یادآوری نباشد که مهمترین نکته در افزایش سئو سایت مربوط به ترافیک مناسب سایت است. پس طراحی تبلیغات کاربردی با هدف افزایش ترافیک سایت یکی از بهترین گزینه های ممکن در دنیا خواهد بود؛ به همین سادگی!
منبع: forsatnet
نظر بدهید