شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || برای جلب توجه خبرنگاران در دنیای امروزی که ارتباطات دائمی دارد، مهم است که ایمیلهای خود را کوتاه و مختصر نگه دارید.
راجر جانسون، استدلال میکند که برای جلب توجه خبرنگاران در دنیای امروزی که ارتباطات دائمی دارد، مهم است که ایمیلهای خود را کوتاه و مختصر نگه دارید. او چهار نکته بصری را ارایه میدهد که میتوانید برای این کار انجام دهید:
فضای سفید دوست شماست. فضای سفید توجه را به اطلاعات کلیدی که در پاراگراف های طولانی تر گم می شوند جلب میکند. از فضای سفید به نفع خود استفاده کنید تا اطلاعات کلیدی را برجسته کنید و خواندن را آسانتر کنید.
در بالای صفحه: تمام اطلاعاتی که باید به اشتراک بگذارید باید در پنجره 5 تا 6 اینچی یک تلفن همراه قرار بگیرند.
نقاط گلوله: قرار دادن اطلاعات مهم یا جزئیات مرتبط در نقاط گلوله، اطلاعات را قابل هضم تر و ارجاعِ آسان تر میکند. از نقاط گلوله برای سازماندهی اطلاعات و برجسته کردن نکات مهم استفاده کنید.
محدود کردن متن بیش از حد سبک: خط کشی، پررنگ کردن یا ایتالیک کردن متن در ایمیل اغلب بیش از حد انجام میشود و میتواند از نظر بصری حواس را پرت کند. استفاده از این ابزارهای سبک را برای برجسته کردن آمار، سؤال یا نقل قول مهمی که میخواهید توجه را به آن جلب کنید، محدود کنید، اما در آن زیاده روی نکنید. پردازش ایمیل های سبک از نظر بصری دشوار است.
نویسنده پیشنهاد میکند که قبل از ارسال ایمیل به یک خبرنگار، آن را در تلفن خود باز کنید و بررسی کنید که چگونه به نظر می رسد. این به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که ایمیل شما کوتاه، مختصر و قابل خواندن است.
منبع: PR Daily
انتهای پیام/
نظر بدهید