4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید

غالباً وقتی افراد به اخبار می اندیشند، به خبرهای بد فکر می کنند. روزنامه نگاران می خواهند این برداشت را تغییر دهند که فقط خبرهای بد را گزارش می دهند. خبرهای خوبی درباره شرکت شما یا شرکتهایی که نماینده آنها هستند به خبرنگاران ارسال کنید.

 

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| قبل از اینکه قدم بعدی خود را به عنوان متخصص روابط‌عمومی بردارید، این نکات را در خاطر داشته باشید:

1. اگر چندرسانه ای تهیه کنید، روزنامه نگاران آن را در اولویت خود قرار می دهند


با یک قدم عالی شروع کنید – و اگر می توانید تصاویر و فیلم ها را برای ایده داستان خود تهیه کنید، روزنامه نگاران قدم های شما را در اولویت قرار می دهند.

2. به چرخه خبری رسانه ای که می خواهید توجه کنید


هر رسانه از زمان ارسال، توزیع یا پخش برنامه خود را دارد. برای مثال، همه مجلات ماهانه منتشر نمی شوند یا همه اخبار روزانه، منحصرا در باره آب و هوا نیست. در باره ایجاد یک چرخه خبری تحقیق کنید و برای آن بازه زمانی برنامه ریزی کنید.

3. رسانه های خبری تشنه اخبار خوب هستند


غالباً وقتی افراد به اخبار می اندیشند، به خبرهای بد فکر می کنند. روزنامه نگاران می خواهند این برداشت را تغییر دهند که فقط خبرهای بد را گزارش می دهند. خبرهای خوبی درباره شرکت شما یا شرکتهایی که نماینده آنها هستند به خبرنگاران ارسال کنید.

4- کلماتی مانند “هیجان زده” یا “خوشحال” را کنار بگذارید


مخاطبان را به محتوای داستان خود معطوف کنید. لازم نیست اضافه کنید که از این امر خوشحال هستید.