شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| با وجود بحران همهگیری ویروس کرونا، ارتباطات خود را متوقف نکنید. تعیین بهترین مسیر عملی برای ارتباطات در این زمان غیرمعمول دشوار است. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است نسبت به پریشانی و اضطراب افراد حساس باشید.
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای عبور از این بحران، سطح مناسبی از ارتباطات داخلی و خارجی را در نظر بگیرید.
1. به مخاطبان داخلی خود خدمت کنید.
ارتباطات داخلی در حال حاضر بسیار مهم است. مطمئن باشید که کارکنان شما از داشتن آگاهی و به منابعی که برای کار در خانه نیاز دارند، مجهز هستند. همیشه در ارتباط باشید و به مرزها احترام بگذارید و انعطاف پذیر باشید.
2. ناپدید نشوید.
شما نمی خواهید با تاریکی تاریک شوید. مشتریان شما می خواهند از شما بشنوند. آنها می خواهند اطلاعات، اطمینان خاطر و الهام بخش باشند.
3. با دقت گوش کنید.
کاری را انجام ندهید که مردم شما را فرصت طلب درک کنند. اکنون زمان ایجاد اعتماد است نه فروش.
4- برای آینده برنامه ریزی کنید.
چه زمانی یک مارک تجاری باید یک کمپین جدید را شروع کند؟
این زمانی است که شرکت ها می توانند یک پایه و اساس قوی برای روابط طولانی مدت با مشتری بسازند. یک آژانس روابط عمومی با تجربه می تواند به شما کمک کند تا برای مخاطبان خود قابل مشاهده باشید و همچنین مشاوره مدیریتی و راهنمایی های استراتژیک برای ارتباطات بحران را ارائه دهید.
|
نظر بدهید