۱. خودتان را گوگل کنید
ردپای دیجیتال خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که با برند شخصی شما مطابقت دارد.
۲. دفتر مرکزی دیجیتال خود را بسازید
از طریق رسانه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتال با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
۳. داستان خود را به اشتراک بگذارید
از داستان سرایی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود استفاده کنید.
۴. از جعبه خارج شوید
پلتفرم ها و عرصه های جدید را کاوش کنید تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنید.
مزایای ایجاد یک برند آنلاین قوی:
– افزایش اعتماد و نفوذ
– جذب فرصت های جدید
– تبدیل شدن به یک رهبر فکری در صنعت شما
– ایجاد روابط قوی تر با مشتریان
راهکارهای عملی:
– پروفایل های خود را در تمام پلتفرمهای اصلی رسانه های اجتماعی بهروز نگه دارید.
– محتوای ارزشمندی را به اشتراک بگذارید.
– داستانهای شخصی را به اشتراک بگذارید که ارزشها و شخصیت شما را نشان دهد.
– پلتفرمهای جدید و نوظهور را امتحان کنید تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنید.
نکات قابل توجه:
– برندسازی شخصی یک فرآیند مداوم است.
– اصالت و صداقت کلیدی هستند.
– تعامل با مخاطبان شما ضروری است.
منبع انگلیسی: entrepreneur
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
نظر بدهید