4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه

اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.

اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.

 

در این رابطه 4 نکته زیر به اشتراک بگذارید:

حضور آنلاین

تبلیغ برنامه های تلفن همراه در درجه اول روی دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد، بنابراین لازم است توسعه دهندگان، یک صفحه وب و حساب های رسانه های اجتماعی را برای برنامه خود ایجاد کنند.


اهداف متناسب

روزنامه نگاران و وبلاگ نویسانی را جستجو کنید که در گذشته برنامه های مشابهی را برای شما اجرا کرده اند تا شانس پوشش شما را افزایش دهند.


جمع آوری نظرات مشتری

ردیابی واکنش نظرات داوران و مصرف کنندگان و ایجاد تغییر در برنامه در صورت لزوم.


نمایش زمانبندی مؤثر

انتخاب بهترین زمان برای تبلیغ.