3 نکته برای خلاصه نمایه لینکدین که در سال 2024 مورد توجه قرار می‌گیرد

اشلی استال – در این مقاله، اشلی استال، نویسنده و مشاور برندسازی شخصی، سه ​​نکته برای ایجاد یک خلاصه پروفایل لینکدین متمایز ارائه می‌دهد که می‌تواند به رشد برند شخصی شما کمک کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، اشلی استال، نویسنده و مشاور برندسازی شخصی، سه ​​نکته برای ایجاد یک خلاصه پروفایل لینکدین متمایز ارائه می‌دهد که می‌تواند به رشد برند شخصی شما کمک کند.


نکته اول این است که یک داستان خوب تعریف کنید. این بخش به شما امکان می‌دهد خودتان و برندتان را با کلمات خودتان تعریف کنید. مهم است که شخصیت خود را نشان دهید و زمینه‌ای را برای چرایی انجام کاری که انجام می‌دهید ارائه دهید.

نکته دوم این است که از جزئیات صرف نظر کنید. در عوض، روی نکات برجسته تمرکز کنید و آنها را در داستان خود ببافید. اگر مسیری پر پیچ و خم را طی کرده‌اید تا کاملاً به شخصیت خود برسید، داستان را تعریف کنید تا مهارت‌هایی را که در این مسیر کسب کرده‌اید نشان دهید.

نکته سوم این است که با فراخوانی برای اقدام کار را قوی به پایان برسانید. این می تواند یک دعوت به ارتباط، یک لیستی از مهارت‌ها یا تجربیات یا هر چیز دیگری باشد که با برند شخصی شما مطابقت داشته باشد.

استال همچنین توصیه می‌کند که به کل نمایه لینکدین خود توجه کنید و یاد بگیرید که چگونه از این پلتفرم برای ایجاد شبکه خود استفاده کنید.

منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/