۴ استراتژی نوآورانه روابط‌عمومی برای تقویت برند خود در سال 2024

استراتژی‌های نوآورانه روابط‌عمومی که کرانستون در این مقاله ارائه می‌دهد، می‌توانند به برندها کمک کنند تا در سال 2024 و فراتر از آن موفق شوند. با تمرکز بر داستان‌سرایی، حضور در تمام کانال‌های رسانه‌ای و تفویض اختیار به یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی، برندها می‌توانند در دنیای پرشتاب امروزی مرتبط بمانند و در چشم عموم برجسته شوند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، هانا کرانستون، مدیر عامل HCM، یک آژانس روابط‌عمومی و ارتباطات، چهار استراتژی نوآورانه روابط‌عمومی را برای تقویت برند در سال 2024 ارائه می‌دهد. این استراتژی‌ها عبارتند از:

– فعال باشید، نه واکنشی
– داستان‌سرایی فروش
فراتر از بیانیه مطبوعاتی فکر کنید
– قدرت تفویض اختیار

کرانستون استدلال می‌کند که این استراتژی‌ها به برندها کمک می‌کند تا در دنیای پرشتاب امروزی مرتبط بمانند و در چشم عموم برجسته شوند.

در دنیای امروز، روابط‌عمومی دیگر فقط در مورد انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی و پوشش رسانه‌ای نیست. این در مورد ایجاد ارتباط معنادار با مخاطبان و ایجاد یک برند متمایز است.

تفویض اختیار به یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی می‌تواند برای برندها بسیار مفید باشد. یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی می‌تواند به برندها کمک کند تا استراتژی‌های روابط‌عمومی خود را به طور موثرتر اجرا کنند و به اهداف خود دست یابند.

استراتژی‌های نوآورانه روابط‌عمومی که کرانستون در این مقاله ارائه می‌دهد، می‌توانند به برندها کمک کنند تا در سال 2024 و فراتر از آن موفق شوند. با تمرکز بر داستان‌سرایی، حضور در تمام کانال‌های رسانه‌ای و تفویض اختیار به یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی، برندها می‌توانند در دنیای پرشتاب امروزی مرتبط بمانند و در چشم عموم برجسته شوند.
 

نویسنده: هانا کرانستون 
منبع انگلیسی: entrepreneur
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/