یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ تأثیرگذارهای محلی و مرتبط

اینفلوئنسرها، پدیده ای نسبتاً جدید هستند و مانند بسیاری از موارد، مردم همگی به آن دامن می زنند و کمی نسبت به آنها تردید می کنند. این مطمئناً در شرایطی رخ می دهد که از تأثیر گذارهای بزرگ، آن دسته از افراد مشهور که ​​محصولات بی شماری را تبلیغ می کنند و می توانند مبالغ هنگفتی را تهیه کنند، باشد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)||اینفلوئنسرها، پدیده ای نسبتاً جدید هستند و مانند بسیاری از موارد، مردم همگی به آن دامن می زنند و کمی نسبت به آنها تردید می کنند. این مطمئناً در شرایطی رخ می دهد که از تأثیر گذارهای بزرگ، آن دسته از افراد مشهور که ​​محصولات بی شماری را تبلیغ می کنند و می توانند مبالغ هنگفتی را تهیه کنند، باشد.

کسب و کارها در حال شروع به زیر سوال بردن ارزش افزوده این تأثیرگذارهای بزرگ و مشهور هستند، اما این بدان معنی نیست که هنوز فضایی برای آنها وجود ندارد. تأثیرگذارهای محلی و مرتبط، افراد “عادی” که در واقع از محصولات استفاده می کنند، هنوز هم می توانند ارزش زیادی را ارائه دهند و می توانند برای تجارت های بزرگ مفید باشند.

بدون توجه به آنچه انجام می دهید، می توانید از تأثیرگذارهای محلی و مرتبط برای پخش پیام خود استفاده کنید. اگر تجارت شما تولید فرش است، پس افرادی را پیدا کنید که فرش شما را خریداری کرده اند و کارهایی را که انجام داده اید دوست دارند. اگر آنها دارای مخاطبین محلی باشند، می توانند به شما در انتشار پیام خود و به دست آوردن مشتریان جدید کمک کنند.