شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–||اینفلوئنسرها، پدیده ای نسبتاً جدید هستند و مانند بسیاری از موارد، مردم همگی به آن دامن می زنند و کمی نسبت به آنها تردید می کنند. این مطمئناً در شرایطی رخ می دهد که از تأثیر گذارهای بزرگ، آن دسته از افراد مشهور که محصولات بی شماری را تبلیغ می کنند و می توانند مبالغ هنگفتی را تهیه کنند، باشد.
کسب و کارها در حال شروع به زیر سوال بردن ارزش افزوده این تأثیرگذارهای بزرگ و مشهور هستند، اما این بدان معنی نیست که هنوز فضایی برای آنها وجود ندارد. تأثیرگذارهای محلی و مرتبط، افراد “عادی” که در واقع از محصولات استفاده می کنند، هنوز هم می توانند ارزش زیادی را ارائه دهند و می توانند برای تجارت های بزرگ مفید باشند.
بدون توجه به آنچه انجام می دهید، می توانید از تأثیرگذارهای محلی و مرتبط برای پخش پیام خود استفاده کنید. اگر تجارت شما تولید فرش است، پس افرادی را پیدا کنید که فرش شما را خریداری کرده اند و کارهایی را که انجام داده اید دوست دارند. اگر آنها دارای مخاطبین محلی باشند، می توانند به شما در انتشار پیام خود و به دست آوردن مشتریان جدید کمک کنند.
|
نظر بدهید