شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| سال ها قبل، هنگامی که من احتمالاً به عنوان مدیر ارتباطات شرکتی در بزرگترین شرکت نرم افزاری مستقل در کره خاکی، سرم فراتر از آنچه که در ذهنم داشتم، رفته بودم، شخصی به من کتابی به نام “یک ضربه سخت به سر” داد.
من به سرعت از آن استفاده کردم و برخی فکر کردند من یک نابغه هستم و بعضی دیگر من را به عنوان یک تحریک کننده حرفه ای شناخته بودند. اما به هر حال ایده های من را مشاهده کردید، آنها مطمئناً همان چیزی نبودند که هر کسی انتظار آن را داشته باشد.
این اتفاقات زمان نامشخصی دارند و پایه هایی که بسیاری از برنامه های ارتباطی روی آن ساخته شده اند به سرعت مانند ورق یخ گرینلند ناپدید می شوند. هر ایده ای که فردی در سال گذشته روی آن فکر کرده بود، تقریباً امسال کار نخواهد کرد.
بنابراین کتاب بخوانید و هنگامی که فرصتی برای ارایه توصیه ها یا تغییر پیشنهادات دارید، به تغییر بزرگ فکر کنید. اگر نمی توانید به یک ایده جدید فکر کنید، هر روز از مشتریان یا کسی که از او نمی شنوید بپرسید.
با این وجود بهتر است یک نظرسنجی سریع گوگل انجام دهید تا ذینفعان خود را بررسی و ایده های خود را بدست آورید. هر کاری که انجام می دهید، به نظر نمی رسد که جزو راه حل های دیروز باشد. (کیتی دلاهای پاین)
|
نظر بدهید